בתי הספר מקנים לנו ידע במתמטיקה, אנגלית, ספרות, לשון, תנ"ך, היסטוריה, כימיה ועוד – אבל לא בתחום חשוב במיוחד בעידן המודרני: פיננסים, ובפרט שוק ההון. כתוצאה מכך מי שרוצה לנצל את ההזדמנויות השונות שיש בשוק זה, וליהנות מרווחים נאים, מגלה ברוב המקרים שהיעדר הידע עולה לו ביוקר. מכללת SKILLS משלימה את הפער הנ"ל ומקנה כלים חיוניים למסחר בשוק ההון, אסטרטגיות מדויקות והבנה מעמיקה שמונעת טעויות.

מבחר קורסים לכל הרמות

מכללת SKILLS מתאימה גם למי שכבר רכשו את בסיס הידע הראשוני, החלו לסחור בהצלחה – וכעת רוצים לעלות עוד מדרגה ולהפוך למקצוענים באמת. בהתאם רשימת הקורסים של המכללה כוללת את האופציות הבאות:

* קורס שוק ההון למתחילים – היכרות עם מושגי היסוד, מוסדות פיננסיים, שווקים שונים ומדדים חשובים לרבות מדד הפחד, לימוד עקרונות בניית תיקי השקעות בהתאם לרמת הסיכון הרצויה, ניתוח טכני, ניתוח חברות, הפסיכולוגיה של שוק ההון ואיך אפשר להרוויח גם בזמן קריסה או תיקונים, היכרות מעמיקה עם אתרי מסחר מובילים, גידור עסקאות ועוד.

* קורס מסחר יומי מתקדם – לימוד אסטרטגיות מסחר ייחודיות כגון שורט סקוויז, גאפ ריברסל ופני סטוקס, תרגול מסחר בלייב, התייחסות מעמיקה לפן המנטלי של מסחר בשוק ההון וטיפים שימושיים מסוחרים ותיקים כיצד להעלות את רמת הסיכון באופן מושכל.

* סודות העשירים – קורס ייחודי למכללת SKILLS שבו לומדים כיצד למנף כסף קיים וגם כסף שעדיין לא הושג, ובעצם לנפץ את תקרת הזכוכית ולהגיע לחיים עם מקסימום שליטה, הנאה וחופש.

* אימון מנטלי למסחר – מעבר לבקיאות הנדרשת בשוק ההון על כל האפיקים שבו וכל האפשרויות לסחור, ישנה חשיבות רבה לפן המנטלי. קורס האימון המנטלי מקנה כלים לקביעה נכונה של יעדים, להתמודדות מיטבית גם עם הפסדים וגם עם רווחים, להימנעות מנפילות עקב חמדנות ובאופן כללי לנצח את השוק גם בזכות הפסיכולוגיה.

שיטות לימוד חדשניות

מכללת SKILLS שוכנת באזור הבורסה ברמת גן, במקום נגיש מאוד בזכות הקרבת לתחנת הרכבת ת"א מרכז. בנוסף מוצעים לימודי שוק ההון במכללה גם באופן דיגיטלי לטובת מי שמעדיף ללמוד בבית בזמנו הפנוי. בכל מקרה הלימודים כוללים ליווי צמוד במסגרת קהילה שכוללת את הבוגרים ואת המרצים, ובעזרתה איתור הזדמנויות מתגמלות במיוחד. ההכשרה כוללת גם תרגול מעשי נרחב ומגוון, כך שכל תלמיד ותלמידה יכולים להתנסות ביישום הידע יקר הערך, ולצאת מוכנים לדבר האמיתי – מסחר בשוק ההון שמניב הכנסה נאה.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here