טרנסמיט היא חברה שמספקת מגוון שירותים ובפרט איתור של תשתיות תת קרקעיות ואיתור נזילות בקווי מים עירוניים. החברה הוקמה ע"י טל פישלר, מומחה בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בכל הנוגע למיפוי תשתיות תת קרקעיות, גילוי דליפות ועריכת סקרי פחת שמאפשרים לצמצם אובדן מים. לרשות החברה ציוד משוכלל שמאפשר ביצוע מדויק ומהיר של כל פרויקט רלוונטי, כולל אלה המורכבים במיוחד.

השירותים השונים שמספקת טרנסמיט

* איתור תשתיות תת קרקעיות – עריכת סקרי קרקע לפני פרויקטים כגון חפירות, העתקת תשתיות, תכנון מבנים וכו'. סקר מדויק ומקצועי מבטיח תכנון נכון של הפרויקט ומונע עיכובים בהמשך הדרך וכמובן נזקים לתשתיות יקרות ערך שנמצאות עמוק באדמה. חברת טרנסמיט מבצעת את הסקרים החשובים ללא הרס וללא חפירה. בין השאר ניתן לאתר תשתיות חשמל, בזק, מים, רמזורים, תאורה, דלק, גז, רשתות סלולר, סניקה, ביוב ועוד.

* איתור נזילות מים תת קרקעיות וסמויות מן העין – זיהוי אזורים חשודים ואיתור מדויק של נקודות הדלף בצנרת תת קרקעית, כל זאת באמצעות מכשור משוכלל. 

* סקרי פחת עירוניים – שמאפשרים למנוע בזבוז מים מיותר, דבר שיש לו גם עלות כספית גבוהה וגם עלות סביבתית בלתי מבוטלת.

שירותים נוספים של החברה הם הוצאת היתרים מבעלי תשתיות וניהול פרויקטים רלוונטיים. בין לקוחות טרנסמיט: תאגידי מים וביוב, רשויות מקומיות, חברות בנייה, חברות הנדסה, קבלני חפירות ועוד גופים בתחום התשתיות.

טכנולוגיות מתקדמות

איתור תשתיות וכן גילוי נזילות מים מתבצעים כאמור באמצעות מכשירים משוכללים, לרבות ציוד אלקטרומגנטי שמספק מידע מפורט אודות מיקומי תשתיות ועומקן, סנסורים אלקטרו-אקוסטיים רגישים שמזהים דלף ועוד.

הניסיון הרב של טל פישלר והמיומנות הגבוהה בתפעול המכשירים השונים מבטיחים הפקת מלוא התועלת האפשרית מהם, ומענה מלא לכל צורך של כל לקוח. במקביל מתאפיין השירות באדיבות, וכן בהעברת כל המידע החיוני למזמיני העבודה באופן בהיר וקל להבנה ולניצול.

זמינות גבוהה ומחויבות מלאה למתן השירות הטוב ביותר

בתחום התשתיות ובעולם ההנדסה זמן שווה הרבה כסף. על-מנת לא לעכב פרויקטים מורכבים שבביצועם מעורבים גופים רבים מקפידה חברת טרנסמיט על זמינות גבוהה, וכן על מחויבות מוחלטת למתן שירות מצוין. הביצוע המהיר של כל שירות לא בא על חשבון האיכות, שנשארת גבוהה, ובפרט במקומות שמתאפיינים בתשתיות צפופות מאוד ועל כן רק חברה עם יכולות מקצועיות מוכחות תספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

 

לאתר החברה: http://transmitsts.co.il

טלפון: 058-6770655

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here