עורך דין ידועים בציבור נדרש לבצע עבורם משימות שונות ומלווה אותם בעת הצורך. אחת המטלות החשובות שהוא נדרש להם הינה הכנת הסכם ממון. ידועים בציבור מצויים בסטאטוס מיוחד ושונה מאשר אלו הנשואים בפועל כדת וכדין. מאחר ואין חוק "ידועים בציבור" מדובר בפרי פסיקה ומשכך יש להכיר את הפסיקות הנוגעות לידועים בציבור מקרוב. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת לא אחת בידועים בציבור וניתן לקבל ממנה מידע חיוני באשר לזכויות ולחובות.

עורך דין ידועים בציבור – מיומן ויעיל

עורך דין ידועים בציבור לומד באופן יסודי כל בעיה המונחת לפניו. כך על פי קריאת מסמכים, שיחות עם הלקוח ועיון בפסיקה הייחודית לידועים בציבור. לאחר בחינה מדוקדקת הוא מגבש דרך משפטית ראויה אשר תפקידה להביא לתוצאות חיוביות. הוא יכול לבצע עבור לקוחו משימות שונות וביניהן הכנת הסכם ממון, ייצוג בעת הפרת הסכם כזה, ייצוג במשא ומתן בעת מחלוקות, גישור בין שני הצדדים ואף ייצוג כשצצות בעיות ביחס לקשר הזוגי ועולות שאלות ועוד. הכנת הסכם ממון הינה השירות המבוקש ביותר בכל הקשור לידועים בציבור מאחר ואנשים רבים כיום מבינים את הסכנה הטמונה בקשר שכזה ללא הסכם והסכם מדויק פותר חלק ניכר מהבעיות שעלולות לצוץ בחיים המשותפים. עצם קיומו של הסכם מפחית סיכוי גדול למחלוקות בהמשך. צריך להכיר את מצבם החוקי של ידועים בציבור. הם מוגדרים ככאלו אשר אינם נשואים אבל מקיימים חיי משפחה ויחסי אישות, ובנוסף, משק בית משותף (אולם לא מדובר בתנאי הכרחי לצורך הכרה בידועים בציבור). הסיטואציה הזאת מורכבת מאשר נישואין רשמיים והיא בעלת השלכות בעת פרידה כי יש לעמוד במספר קריטריונים חשובים.

הכנת הסכם ידועים בציבור

הכנת ההסכם חייבת להיות מלווה ברגישות רבה כי קיים פה סוג של ניגוד. מצד אחד רצון באיחוד ומצד שני משא ומתן על נושאים כספיים ורכושיים אשר לפרקים גולש לעניינים, יחסית, כואבים. בכל מקרה, ייעוץ יצירתי של עורך דין וניסיון בתחום יכולים לסייע להתגבר על כך, כי כדאי מאוד לערוך הסכם לשם הוודאות בעתיד.

מתן שירות איכותי

הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ידועים בציבור ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני וסבלני ללקוחות מתלבטים, הקשבה ואמפטיה, ליווי ככל הנדרש, ותפירת הסכם או ייצוג משפטי המותאם ללקוח הספציפי בצורה יצירתית. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר ולא בכדי משרדה זכה להיכלל בין רשימת המשרדים המדורגים והטובים בארץ בתחום דיני המשפחה.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here