נושא הצוואות והירושות הוא מורכב ביותר וטומן בחובו מניעים רגשיים ומשפטיים כאחד. כאשר בני משפחה מבצעים באמצעות עו"ד התנגדות לצוואה, או מבקשים לפסול אותה, המצב יכול להסתבך מבחינה משפטית. התנגדות לצוואה מתייחסת למקרה בו מערערים על תוקפה או תוכנה של צוואה. כאשר מישהו נפטר, צוואתו מתארת ​​כיצד יש לחלק את נכסיו ועיזבונו בין המוטבים, עם זאת, בעלי עניין רשאים לערער על הצוואה אם ​​הם סבורים שיש עילה לערער על תקפותה או על חלוקת הנכסים.

 על חוק, ירושה, ומה שביניהם

דיני העיזבון כפופים לאינספור תקנות ומשתנים. עורך דין ירושה הוא איש מקצוע בעל ידע מיוחד בתכנון עיזבון והוא יכול להבטיח את חלוקת נכסיכם בהתאם לרצונכם תוך עמידה בחוקים הקיימים. בין היתר, עורך הדין יכול לעזור לכם לערוך צוואה, להקים נאמנויות או לדאוג לחלוקת נכסים, ולהבטיח שהכוונות שלכם תהיינה ברורות ואפשריות לאכיפה משפטית ראויה וחוקית. גם עם כל התמיכה המשפטית הנכונה, המוות מביא לרוב רגשות מוגברים, שיכולים להפוך בקלות למחלוקות בין בני משפחה. כאשר מחליטים לבצע בעזרת עו"ד התנגדות לצוואה, הוא פועל גם כצד שלישי ניטרלי, ועוזר לגישור מחלוקות אלו לפני הסלמה.

 מה עושים במקרה של התנגדות לצוואה?

במצב בו קיימת התנגדות לצוואה חשוב להבין כיצד מתמודדים. זה בדיוק הרגע לשכור עורך דין שמבין היטב בתחום. אם אתם המתנגדים לצוואה חשוב להביא הוכחות, או סיבות שהן מספיק טובות על מנת שתוכלו להתנגד לצוואה. התנגדות לצוואה עד לרמה של פסילתה היא לרוב כזו שהסיבות לה הן:

  • אי כשירות מנטלית לכתיבת הצוואה
  • השפעה של תרופות בזמן כתיבת הצוואה
  • השפעה או כפייה מטעם בן משפחה או כל אדם אחר לכתיבת הצוואה
  • פרטים שחסרים בצוואה או שלא נכתבו כראוי
  • פרטים שאינם נכונים בצוואה

כך או כך, עו"ד התנגדות לצוואה יהיה חייב מכם שיתוף פעולה מלא לא משנה מאיזה צד אתם של התביעה המשפטית. משרד עורכי הדין אוהד שוהם המתמחה בצוואות וירושות מעניק שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה. התקשרו כבר עכשיו לקבלת השירות הטוב ביותר והייצוג המקצועי שיביא לתוצאות משפטיות איכותיות.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here