חברת שואו (Show) מספקת אטרקציות מרשימות במיוחד לכל אירוע, ובפרט לחתונה, מסיבת בת מצווה, בר מצווה וגם ברית מילה. האטרקציות מתעדכנות בהתאם לחידושים בתחום ותמיד איכותיות ומושקעות, ובנוסף מסייעים אנשי החברה לכל מי שעורך אירוע עם עצות מועילות לבחירה מדויקת של התוספות האופטימליות.

מגוון אפשרויות רחב ואיכות ללא פשרות

רשימת האטרקציות שניתן לקבל מחברת Show ארוכה ומרשימה. חתן וכלה שמחפשים אטרקציות לחתונה יוכלו למשל לשדרג את היום המרגש בחייהם עם תותחי עשן, קיר הוליווד שיהפוך את כל האורחים שלהם לכוכבים, קיאק פירות מרהיב עין וגם טעים ובריא, הרכב כנריות להוספת טאץ' קלאסי ומרגש לחתונה, ועוד.

למסיבות בת/בר מצווה האטרקציות המתאימות הן שער בלונים, אותיות מפרחים, זיקוקים קרים, קופים מרקדים שיעלו את מפלס האנרגיות ויככבו בכל התמונות של כל החברים בכל הרשתות החברתיות, לב מתפוצץ לכניסה בלתי נשכחת, קיר דונאטס או קיר בייגל לטובת הנשנוש המושלם, שולחנות משחק מסוגים שונים ויש כמובן עוד אפשרויות.

אם אתם עורכים ברית מילה ורוצים להבטיח שכל הילדים יהיו עסוקים במשחקים תוכלו לבחור עבורם פינת מתנפחים מהנה, עם צייר/ת קריקטורות האורחים יזכו למזכרת ייחודית מהאירוע, ועוד אופציה שמציעה שואו איוונטס היא עיצוב בעזרת בלונים ליצירת האווירה הרצויה.

ייעוץ מקצועי לבחירת האטרקציות המתאימות ביותר לאירוע

התאמה של אטרקציה לאירוע מחייבת ניסיון רלוונטי ובקיאות. לנשות ואנשי Show יש את כל הידע הדרוש לעזור לכם לתכנן את האירוע מבחינת האטרקציות שישדרגו אותו – וגם מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה.

הייעוץ מבוסס על קשב מלא לבקשות, להעדפות וגם לחששות, כך שהתוצאה תהיה אירוע מושלם. לצורך בחירת האטרקציות יש לקחת בחשבון את המקום שבו מתרחש האירוע, את הממדים שלו, את המאפיינים השונים שלו (תחת כיפת השמיים / באולם, תאורה וכו'), את אופי האירוע עצמו, את אופי המוזמנים ועוד. 

בקרת איכות קפדנית – כדי שהאורחים ייהנו מכל אטרקציה

דגש משמעותי נוסף מצד Show איוונטס הוא בקרת האיכות הקפדנית שמתבצעת לפני אספקת כל אטרקציה שהיא. כך למשל אם הוחלט להעניק לאורחים בילוי מלהיב בדמות שולחנות משחק (הוקי אוויר / סנוקר / פינג פונג וכו') או קונסולות משחק דוגמת פלייסטיישן, הציוד נבחן בקפידה לפני שליחתו אל הלקוח כדי שלא תתרחש תקלה מביכה בזמן האירוע.

באופן דומה גם תותחי העשן של שואו, הלייזרים, הזיקוקים, האותיות המוארות, הלב המתפוצץ וכו' ימלאו את ייעודם בדיוק כפי שמצופה מהם – ויוסיפו להתלהבות ולשמחה באירוע מימד נוסף.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here