חברת ס.צ. פרו קלין מספקת שירותי ניקיון לבנייני משרדים, בתי מלון, קניונים, אולמות ספורט ועוד שורה ארוכה של מבנים מכל הסוגים – על בסיס ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום של מנהלי החברה, ועם מערך בקרה ופיקוח שמוודא כי כל השירותים שניתנים ע"י החברה מבוצעים בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים.

מאות עובדים שזוכים לתנאי עבודה מעולים – ומתנהלים בהתאם

בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות לחשיבות תנאי ההעסקה של עובדי חברות ניקיון בתל אביב וגם במקומות אחרים בארץ. פרו קלין מקפידה מאז ומתמיד על יחס הוגן וקשוב לכל עובד ועובדת, כבר מרגע הקליטה בחברה וגם בהמשך הדרך. בנוסף נשמרות כל הזכויות של כל העובדים, לרבות שכר, זכויות סוציאליות, תנאי ההעסקה, התייחסות לבעיות אישיות ועוד.

ההשקעה בעובדים מוכיחה את עצמה גם מבחינת התמורה המתקבלת – עבודה איכותית וניקיון מרבי בכל מקום שבו החברה מספקת שירות.

ביטוחים רלוונטיים והתנהלות תחת כל הרישיונות הדרושים

חברת ניקיון משרדים זקוקה להיתרים שונים כדי לפעול כחוק ולפרו קלין יש כמובן את כל ההיתרים הדרושים, לרבות מטעם משרדי הפנים, הכלכלה והמשפטים.

דגש נוסף הוא ביטוחים מתאימים: כל עובדי החברה מבוטחים גם בביטוח צד ג' וגם בביטוח חבות מעבידים. ביטוח נוסף הוא אחריות מקצועית, כך שלקוחות פרו קלין יכולים להיות רגועים ולדעת שהם מכוסים מכל הבחינות גם אם חלילה אחד מעובדי הניקיון ייפגע במהלך העבודה.

בקרת איכות מקיפה וקפדנית

על-מנת לוודא שכל מבנה זוכה לרמת השירות המרבית, והניקיון בו מושלם, פרו קלין מפעילה מערך בקרה ופיקוח רחב היקף. המערך כולל מפקחים מנוסים, צוותים שמסיירים בין הלקוחות והמבנים ובוחנים את טיב העבודה וכן ביקורות סמויות במטרה לוודא שכל עבודות הניקיון מבוצעות בהתאם לנהלי החברה ולסטנדרטים הגבוהים שלה. כמו כן מוקדשת תשומת לב להופעה של העובדים שנדרשים להיות ייצוגיים ולעמידה בכל לוחות הזמנים המובטחים, והתוצאה: מקסימום תועלת לכל הלקוחות של החברה.

ניקיון שוטף ופעולות מיוחדות

שירותי ס.צ. פרו קלין כוללים גם ניקיון שוטף ושגרתי של המרחבים השונים בבניינים – כאמור משרדים, בתי מלון,  אולמות מסוגים שונים, מרכזי קניות ועוד – וגם עבודות מיוחדות. בין השאר צוותי החברה מיומנים בניקוי חניונים, ניקוי דרגנועים, ביצוע פוליש, ניקוי חלונות, שטיחים ובעצם כל מקום או פריט שעלול להיות מלוכלך. לצורך כך משתמשים עובדי החברה בחומרי ניקוי מתקדמים שמתאפיינים הן באפקטיביות מרבית והן בידידותיות לסביבה ולבני האדם.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here