אינגריד עיצוב פנים הוא עסק שנוגע בחיים של אנשים בצומת משמעותית מאוד בחייהם – עיצוב מחדש של בית, וגם של חנות, משרד, חלל עבודה או כל מרחב אחר. העיצוב מבוסס על צרכי הלקוח או הלקוחה, מגמות עכשוויות וגם אלמנטים קלאסיים ובכל מקרה מייצר חלל שהוא גם פרקטי להפליא וגם שובה לב.

משיכה לתחום מגיל צעיר, השלמת לימודי עיצוב בהצטיינות

בעלת אינגריד עיצוב פנים היא אינגריד גואטה, שגדלה בפריז ומגיל צעיר מאוד התאפיינה בתשוקה אדירה לאסתטיקה. כילדה נהגה אינגריד להגיע מדי יום לחנות אביזרי האופנה של הוריה, לשנות את הסדר של החפצים, להוסיף פריטים ובעצם להתנסות בעיצוב פנים…

לאחר שעלתה לארץ, למדה אינגריד עיצוב במכללת שנקר. גם לאחר סיום הלימודים בהצטיינות המשיכה אינגריד להעשיר את הידע המקצועי שלה, במגוון השתלמויות וגם דרך קריאה, התבוננות ובאופן כללי התעדכנות בטרנדים מעניינים, חומרים מתקדמים ותפישות אסתטיות שונות.

בנוסף צברה אינגריד ניסיון רב במסגרת שלל פרויקטים של עיצוב חנויות, משרדים וחללים מסחריים אחרים ועיצוב פנים לדירות שאותם תכננה ויישמה מאז 2006.

תהליך העבודה של אינגריד

השלב הראשון הוא קשב – לציפיות של הלקוחות מהחלל שאותו מעצבים, לרצונות שלהם, לחששות, לחלומות ועוד. על בסיס זה ניתן לפתח קונספט ייחודי שיבטיח התאמה מלאה של המקום לבני האדם שחיים/עובדים בו.

השלב השני הוא תרגום הקונספט לשפה עיצובית ובניית תוכנית תוך התחשבות במאפיינים השונים של החלל וגם במסגרת התקציב. בשלב זה באה לידי ביטוי תפישת העולם האסתטית של אינגריד והיכולת שלה להעניק שיק אירופאי יוקרתי לכל דירה, משרד או חלל מסחרי אחר. השלב השלישי הוא יצירת הדמיות שממחישות כיצד ייראה החלל לאחר השינוי, והשלב האחרון הוא מימוש התוכניות ויצירת חלל בעל אישיות ואטרקטיבי מאוד.

בעזרת התהליך המסודר והמקצועי של עיצוב פנים משרדים הופכים לסביבת עבודה מושלמת, דירות הופכות למקום שכיף לחיות בו, חנויות מספקות חוויית לקוח מוצלחת במיוחד וכל נכס מניב לבעליו מקסימום תועלת.

ליווי צמוד לכל לקוח ולקוחה בתהליך משמעותי

מעבר לניסיון הרב, להתעדכנות המתמדת בכל הטרנדים הבינלאומיים המובילים והשליטה המוחלטת במגוון שפות עיצוביות, אינגריד עיצוב פנים נשענת על עוד מפתח הכרחי להצלחה בתחום: ליווי צמוד של כל לקוח ולקוחה לאורך כל התהליך.

חשוב להבין כי עיצוב פנים הוא לא עוד פעולה טכנית אלא רגע מכונן ומעורר השראה בחיי בעלי הדירה, המשרד או החנות. תשומת הלב הרגישה לכל פרט ולכל ניואנס מקנים שקט נפשי והופכים גם את התהליך וגם את התוצאה למספקים במיוחד.

לאתר: https://ingrid-interiordesign.com

טלפון: 052-8581272

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here