חברת המרכז (Hamerkaz) מציעה שירות מועיל במיוחד: שידוך בין בעלי מקצוע שונים לבין מי שזקוק לשירותים שלהם. בזכות השירות כל מי שרוצה למשל לשפץ דירה, לעצב מחדש חנות, לאתר נזילה מצינור כזה או אחר או להתקין כלים סניטריים מוצא את המומחה המתאים לו במהירות ובלי לבזבז זמן יקר. הרווח הוא גם של אנשי המקצוע עצמם, שנהנים ממאגר לקוחות פוטנציאליים נרחב.

הערך המוסף של החברה

לאנשי חברת Hamerkaz ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום השיפוצים, עבודות הגבס, האלומיניום, האינסטלציה, הצבע ועוד. בהתאם הם יודעים לזהות באופן מדויק את הצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוחה ולהתאים לכך את בעל המקצוע הנכון.

התוצאה: חיסכון ניכר בזמן. אם בדרך כלל ישנה טרחה רבה שכרוכה בחיפוש אנשי מקצוע, השארת הודעות, חזרה על תיאור הפרויקט הנדרש, שיחות לא רלוונטיות עם מומחים שלא מבצעים את סוג העבודה הדרוש או שלא מגיעים לאזור המגורים, והתעסקות מרובה נוספת – עם חברת המרכז מגיעים בנוחות ובמהירות לבחירה הטובה ביותר.

התחומים שבהם תוכלו למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר

 * שיפוצים – לרבות שיפוץ בית פרטי, שיפוץ משרדים, שיפוץ חנויות, שיפוצים קוסמטיים, שיפוצי SOS אחרי הצפה או שריפה וכל שינוי אחר מבוקש.

* עבודות בחדרי רחצה – כולל הלבשת אמבטיה, התקנת מקלחונים, החלפת צנרת, תיקון צנרת (כולל איתור נזילות ללא הרס באמצעות ציוד משוכלל), חיפוי הרצפה והקירות ועוד.

* עבודות גבס – ובפרט הנמכת תקרה והתקנת תאורה שקועה, יצירת נישות למסך הטלוויזיה או ליצירת אמנות וכל צורך אחר.

* עבודות אלומיניום – התקנת חלונות, תריסים, ויטרינות, גדרות, פרגולות וכל מוצר אחר מחומר הגלם בעל היתרונות הרבים.

* צביעת הבית – צביעה של קירות פנים ו/או קירות חוץ עם שליכט צבעוני, צבע אקרילי, אפקטים ועיצובים מיוחדים.

* עיצוב פנים – בכל סגנון רצוי: עיצוב פנים יוקרתי, כפרי, מודרני, עיצוב בשחור לבן, רטרו ועוד.

* איטום – גגות, מרפסות ומקלטים בכל השיטות הקיימות (יריעות ביטומניות, זפת, חומרים פולימריים, חומרים אקריליים).

* ריצוף – בשיש, בגרניט, בבטון מוחלק, גרניט פורצלן ועוד מגוון רחב של חיפויים.

שירותים נוספים של חברת המרכז

באתר החדש והמשודרג של חברת Hamerkaz תוכלו למצוא גם מחירונים עדכניים של כל העבודות הנפוצות – צביעת דירת 4 חדרים, אמבטיה Free Standing, פתיחת סתימה במקלחת, התקנת שער אלומיניום חשמלי, התקנת פרקט 8 מ"מ, דלת עם פרופיל בלגי ועוד ועוד.

השירות של החברה מחויב מאוד ומבטיח ללקוחות מוצר יקר ערך: שקט נפשי – בזכות הידיעה שהעבודה הנדרשת תבוצע ע"י מומחה ולא חאפר, ומציאת מענה לכל צורך במסגרת התקציב הנתונה.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here